Kde bolo, tam bolo, boli raz dvaja nerozluční kamaráti SEO a obsah… Tak a teraz srandičky bokom. Mnohí ľudia vytvárajú naozaj kvalitný obsah na svoje stránky, no pritom zabúdajú na SEO optimalizáciu. Iní to majú zas naopak. Ženú sa za optimalizáciou, no nejako pozabudli, že na ich webe nie je čo čítať, na čo pozerať či čo počúvať a nakupovať. Oba prípadu sú zlé. SEO nemôže bez kvalitného obsahu existovať rovnako ako obsah bez SEO optimalizácie.
Chcete preraziť? Najprv musíte mať skryté esá v rukáve
SEO pre stránky od Seolight má zmysel iba vtedy, ak máte čo svetu ponúknuť. Veď sa nad tým zamyslite. Načo by internetové vyhľadávače vaše stránky propagovali na prvých miestach, ak by na nich nebolo čo propagovať? Logicky by na nich neklikali ani ľudia, takže by sa do popredia, v podstate, nemali ako dostať.
Prvý je obsah
Na prvom mieste by mal byť jednoznačne obsah. Neznamená to, že optimalizácia je menej podstatná. Hovoríme skôr o postupnosti. Najprv sa postarajte o to, aby bolo na vašom webe čo čítať, nakupovať alebo sledovať. Do SEO investujte až potom. Ak by ste zvolili opačný postup, výsledný efekt by nebol žiadny.
Chce to čas
Obsah viete, teoreticky, vytvoriť aj jednorazovo a následne ho iba aktuálne dopĺňať. Optimalizácia stránok si však vyžaduje čas. Ak už budete s tým, čo máte na svojich stránkach, spokojní, môžete začať krok za krokom riešiť SEO. Popritom by ste ale nemali zabúdať ani na obsahovú stránku.
Dva v jednom
Ak ste sa práve pozreli na svoje stránky a zistili, že naozaj nie sú najpútavejšie mali by ste na tom čím skôr zapracovať. Možno však neviete ako na to. V tom prípade môžete využiť služby copywriterov alebo seo agentúr. Výhodou je to, že vám dokážu zabezpečiť oboch našich priateľov, teda obsah aj SEO optimalizáciu. Takéto komplexné riešenia ocenia najmä tí, ktorí nemajú veľa času nazvyš.