Pri otázkach kvality je naša odpoveď vždy jasná. Chceme kvalitu ale zároveň chceme viac. Nákup nie je iba o získaní tovaru ale aj o dôvere v dodávateľa O to viac sme náročnejší ak sa jedná o potravinárske tovary. Tie zahŕňajú oveľa vyššiu starostlivosť počas celého distribučného procesu. Ich nároky na teplotu, hygienu a manipuláciu sú oveľa vyššie ako pri iných druhoch tovarov. Ako ale postupovať pri ich preprave aby sme zamedzili a odstránili riziká spojené s ich prevozom?
Výber obalových materiálov je dôležitý
Áno iste. Mnohé potravinárske tovary sú už balené vo svojom obale. Ale aj napriek tomu potrebujú ochranu. Riešením pre zamedzenie rizikového stavu znehodnotenia sú plastové obaly. Najčastejšie sú používané plastové prepravky alebo boxy či palety. Ak ale potrebujeme viac je na mieste zvažovať inú alternatívu obalu. Potravinovou logistikou sa dostávame k využitiu plastového kontajnera Schoellerallibert. Je to jedno z najefektívnejších riešení pre prevoz a ochranu potravinového tovaru. A nielen jeho.
Kde môžeme využívať plastové kontajnery
Plastové kontajnery sa svojou stavbou aj veľkosťou líšia od klasických prepraviek alebo paliet. Tieto kontajnery majú zosilnené steny a celkovo majú vyššiu nosnosť aj pevnosť. Ich povrch je špeciálne navrhnutý na prácu s chúlostivými typmi tovarov. Radíme sem napríklad aj farmaceutický tovar, tovary z okruhu rybárstva ale aj čerstvé ovocie či zeleninu. Skrátka všetky typy tovarov, ktoré potrebujú pri svojej doprave zachovať hygienickú čistotu. Hladké vnútorné povrchy týchto kontajnerov sú ľahko čistiteľné a dobre sa udržiavajú. Odolávajú mechanickým výzvam a sú nositeľné na paletových či vysokozdvižných vozíkoch. Vďaka možnosti uskladnenia šetria priestor a podporujú efektivitu prevozu.
Kde ich nájdeme
Tieto vysoko odolné a normy spĺňajúce kontajnery nájdeme na stránkach spoločnosti Schoeller Allibert. Táto spoločnosť sa venuje nielen predaju obalových materiálov ale aj ich výrobe a zaraďovaniu inovácií do skladovania, distribúcie a automatizácii logistiky za pomoci robotizácie. Ich výrobky sú nielen vysoko kvalitné a ekonomické ale aj ekologické a práve preto je politika a zameranie spoločnosti orientovaná nielen na predaj ale aj na vývoj a posun v informovanosti klientov o najnovších trendoch v oblasti automobilovej logistiky a optimalizácie